10:00

Książka prawdę ci powie | Tag

Cześć,
tak naprawdę nie spodziewałam się, że kiedykolwiek przyjdę do was z tagiem. Jednak nadszedł taki dzień, w którym postanowiłam się trochę pobawić. Oczywiście zachęcam do dołączenia do mnie. Książka prawdę ci powie, to tag, o którym usłyszałam dopiero wtedy, kiedy wstawiła go Marta z bloga Przemyślenia ZaczytanejBelli. Od razu mi się spodobał, a widząc, że jestem pod nim oznaczona, nie pozostało mi nic innego, jak wykonać go samodzielnie.

Ale o co tutaj chodzi? Już tłumaczę! Wybieramy jakąkolwiek książkę ze swojej biblioteczki, otwieramy na losowej stronie z zamkniętymi oczami, po czym wskazujemy dowolne słowo/zdanie, które przepisujemy. Myślę, że zasady są dosyć proste. Na razie nie zdradzę książki, po którą sięgnęłam. Zobaczymy czy uda wam się zgadnąć. Zapraszam na parę minut rozrywki 😁
1) Słowo, które określa Twoją osobowość.
"Strzechy" (str. 250)
Okej, musiałam sprawdzić co znaczy to wyrażenie i okazało się, że słomiane lub trzcinowe pokrycie domu. Przyjmijmy więc, że moja interpretacja tekstów jest na wysokim poziomie, ponieważ nawet ładnie się z tego wymigałam. Moim zdaniem oznacza to, że chronię swoją rodzinę tak, jak dach chroni przed deszczem. Czyli wychodzi na to, że jestem opiekuńcza i troskliwa, o :D
2) Słowo, które określa Twoje marzenia.
"Dorosnąć" (str. 90)
W sumie... w sumie by się zgadzało. To, że jestem pełnoletnia nie sprawia, że jestem w pełni dorosła. Myślę, że nadal mam w sobie coś z dziecka. Uwielbiam oglądać bajki, grać w planszówki i zachowywać się beztrosko. Ale może faktycznie czas dorosnąć :)
3) Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.
"Nie mam na to czasu" (str. 459) 
O, dokładnie tak! Może nie mam wrogów, ale jeśli kogoś nie lubię, to nie zamierzam mu poświęcać mojego cennego czasu 😈
4) Słowo, które opisuje Twoje życie uczuciowe
"Herbatka u znajomych" (str. 365)
No tak, wszystko jasne. I jak najbardziej trafne. Mimo że totalnie wyrwane z kontekstu, haha. Lepsza herbatka z przyjaciółmi niż zaprzątanie sobie głowy jakimiś tam chłopakami XD
5) Słowo, które opisuje coś, co nigdy Ci się nie wydarzy.
"Zwiędły kalafior" (str. 232)
Dobrze, że nie wylosowałam tego przy kolejnym podpunkcie. Wtedy byłoby ciekawie. Raz taka sytuacja miała miejsce w moim życiu... Pomijając, że był to brokuł. Rozerwało to moje serce na kawałki. Biedny, zwiędnięty brokuł 😭Dobrze, że już nigdy mi się to nie przydarzy!
6) Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.
"TRAGEDIA!" (str. 35)
Już chyba wolałabym zwiędłego kalafiora. Tak, te dwie kategorie powinny się ze sobą zamienić. Mam tylko nadzieję, że tatuaż będzie w mało widocznym miejscu... Choć najlepiej jakby w ogóle go nie było.
7) Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.
"Ciągle ten sarkazm!" (str. 213)
Oho, jeśli dzięki sarkazmowi zdobywałoby się bogactwo, pewnie w tym momencie byłabym milionerką. Ale zawsze to jakiś biznesplan!
8) Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń.
"Żenada!" (str. 115)
Czy ta książka posiada tylko takie słowa? Gdzie się podział romantyzm i piękne dialogi? Miało być zdanie, ale to właśnie ten wyraz rzucił mi się w oczy. Myślę, że to przeznaczenie :D
9) Zdanie, które opisuje Twoją przyszłość.
"Dobrze jest znaleźć sobie hobby" (str. 245)
Coś pozytywnego! Kolejne hobby? Czemu nie! Mam ich już trochę, ale z chęcią poszerzę swoje zainteresowania o jeszcze jedną rzecz. Wiem jedno. Nie będzie to nic związane ze sportem ani aktywnością fizyczną 😝
10) Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie
"Jak wam minęło Boże Narodzenie?" (str. 371)
Przed nami inne święta, ale możemy trochę powspominać. Mam nadzieję, że minęły wam jak najlepiej i zapraszam do zabawy! :D

Więc udało się, zakończyłam tag. Świetnie się bawiłam, losując strony w książce i natrafiając palcem na słowa i wyrażenia. Jeśli zaś chodzi o pozycję, którą wybrałam, to dum, dum, dum, była to "Love, Rosie" Ceceli Ahern w wersji kieszonkowej. Czytaliście? Trzymajcie się i do następnego :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag, świetnie się bawiłam czytając go.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :) świetny tag. Można się przy nim dobrze bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahh, pomysłowy TAG, zdaje się, że widzę go po raz pierwszy w życiu :D


    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle nieraz wyszło, zwłaszcza z tym pierwszym pytaniem :D Sama chętnie bym coś takiego spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Love Rosie, ale nie odgadłabym po tych cytowanych zdaniach.
    Super myśli wylosowałaś i je wykorzystałaś.
    Zwiędły kalafior <3
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny wpis, bardzo lubię takiego rodzaju kreatywne opisy na temat siebie :)
    Dodaję bloga do obserwowanych,

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/miedzy-zyciem-zyciem-jessica-shirvington.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Strzechy wygrały wszystko XDDD
    Jak masz chronić rodzinę paląc koc na grzejniku, to ja już się boję haha. Love, Rosie nie czytałam, ale próbowałam - oglądałam jednak film, który podbił moje serduszko (szczególnie Sam <3), jakoś forma listów nie przypadła mi do gustu i ciężko było mi się przemóc do przeczytania tego.

    A no i racja - mogłabyś wreszcie dorosnąć, haha :D:D

    Pozdrowionka od Twojej super wspierającej psiapsióły! :D:D

    https://cupio-vivere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję! Przepraszam bardzo, to nie ja spaliłam ten koc. Jestem niewinna. I do tego ja nas uratowałam :| Wolę film niż książkę, ale ona też mi się podobała :D
      Pozdrowionka od Kuchenki dla Tostera :*

      Usuń
  8. Uwielbiam ten TAG mozna nie źle się pośmiać jak coś książka nam powie xD

    Buziaki
    Coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiałam się zdrowo czytając to, świetna sprawa!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł na post.
    Świetnie się bawiłam przy czytaniu.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię, drogi czytelniku! Jeśli trafiłeś na mój post i postanowiłeś go przeczytać, proszę o zostawienie jakiegokolwiek znaku po sobie. Każdy komentarz daje mi ogromną motywację do dalszej pracy. Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za poświęcony czas :)

Copyright © OD KSIĄŻKI STRONY , Blogger